Z ogromną radością powitaliśmy publikację „Uczyć agroekologii w grundtvigiańskim stylu. Przewodnik metodyczny” pod red. Tomasza Maliszewskiego, Ewy Smuk-Stratenwerth i Barbary Tokarskiej, która jest efektem międzynarodowej współpracy w ramach projektu "Teaching Organic Literacy" programu Erasmus+.
Jaki obraz współczesnej pedagogiki grundtvigiańskiej jawi się w świetle materiałów zgromadzonych w publikacji „Uczyć agroekologii w grundtvigiańskim stylu. Przewodnik metodyczny”?
Rekomenduję recenzowaną pozycję do druku i zamieszczenia w internecie z wolnym dostępem oraz szerokiego upowszechnienia nie tylko w środowisku uniwersytetów ludowych, ale także innych instytucji oświatowych.
Polecane artykuły
Wieści znad Wisły
Od 1994 roku Stowarzyszenie ZIARNO jest wydawcą lokalnej gazetki - „Wieści znad Wisły”, która nie tylko opisuje miejscowe wydarzenia, ale daje szansę wypowiedzenia się na jej ...
2014-07-23 08:22:20